U bent hier: Klantenservice Wijzigen Abonnement

Waarmee kunnen wij u helpen?

U bent hier: Klantenservice Wijzigen Abonnement
Mijn abonnement

Bekijk een overzicht van uw diensten op MijnBrabantNet.

Log in op uw persoonlijke pagina en klik links in beeld op ‘Mijn Aansluiting’ (4e icoontje). Vervolgens vindt u een overzicht van uw huidige pakket. In de balk bovenin kunt u nog kiezen uit actieve of aangevraagde diensten. Handig als u bijvoorbeeld nieuwe diensten heeft aangevraagd.


Naar MijnBrabantNet >

Extra diensten aanvragen

Wilt u extra zenders of Bellen Onbeperkt diensten toevoegen aan uw pakket? Kies dan voor het icoon ‘Shop’. Hier kunt u eenvoudig zenderpakketten aan- en uitzetten en Bellen Onbeperkt diensten aanvragen. Deze extra opties voegen wij direct toe aan uw pakket. Zet u extra opties uit? Houd dan rekening met een opzegtermijn van één maand.

Wilt u liever telefonisch diensten aanvragen? Neem dan contact op met onze klantenservice. Onze medewerkers helpen u graag verder.

Mijn pakket wijzigen

Heeft u het idee dat uw huidige abonnement niet meer helemaal aansluit bij uw wensen, dan helpen wij u graag. Neem in dat geval op met onze klantenservice.