U bent hier: Meierijstad 1. Verder als KPN

OnsBrabantNet wordt KPN

in Meierijstad



Sinds 2012 is OnsBrabantNet onderdeel van KPN. Het onderhouden en verder ontwikkelen van meerdere netwerken naast elkaar is kostbaar. Daarom neemt OnsBrabantNet afscheid van de gemeente Meierijstad en brengen wij onze klanten in de komende weken over naar het netwerk en de diensten van KPN. Als merk neemt OnsBrabantNet daarmee afscheid van de gemeente Meierijstad.

Klik per stap voor meer informatie
Op deze pagina geven wij u uitleg over de verschillende stappen waarin wij de klanten in Meierijstad overbrengen naar KPN. Klik per stap voor meer informatie en antwoorden op vragen die u mogelijk nu heeft. U ontvangt binnenkort per post een persoonlijk overzicht met uw huidige en nieuwe abonnement en meer informatie over de nieuwe mogelijkheden bij KPN.

Meer informatie over de aankondiging dat OnsBrabantNet over gaat op KPN in uw gemeente Meer informatie over uw persoonlijke aanbod Meer informatie over uw persoonlijke online pagina Meer informatie over de apparatuur die u ontvangt Meer informatie over de monteur die alles voor u komt aansluiten

Verder als KPN 

Wij hebben u per brief geïnformeerd dat OnsBrabantNet afscheid neemt van de gemeente Meierijstad en dat wij daarom onze klanten in de komende weken overzetten naar het netwerk en de diensten van KPN.

Zorgeloos over
Wij nemen niet zo maar afscheid. Samen met KPN begeleiden wij uw overgang met zorg, zodat deze voor u vlekkeloos verloopt. Bijvoorbeeld met een monteur die alles bij u thuis in orde maakt. Geheel gratis uiteraard en op een moment dat u kiest.

 

Vragen?
Hieronder geven wij u antwoord op enkele vragen die u mogelijk heeft.

Waarom stopt OnsBrabantNet in mijn gemeente?
Sinds 2012 is OnsBrabantNet al onderdeel van KPN en werken wij nauw met hen samen. Het onderhouden en verder ontwikkelen van meerdere netwerken naast elkaar is kostbaar. Ook lopen wij als zelfstandig opererende lokale provider tegen beperkingen aan in de veranderende markt. Als grootste telecomaanbieder van Nederland kan KPN daar beter op inspelen. OnsBrabantNet zal daarom de komende tijd zijn klanten overbrengen naar het netwerk en de diensten van KPN.
Stopt OnsBrabantNet ook in andere gemeenten?
Op dit moment richten we ons op een klein aantal gemeenten. We sluiten niet uit dat onze klanten in andere gemeenten in de toekomst worden overgezet naar KPN maar kunnen hier op dit moment niets over toezeggen. Als er voor u iets gaat veranderen, lichten wij u tijdig in.
Waarom krijg ik geen brief?
Het kan zijn dat u geen brief heeft ontvangen, maar andere personen in uw gemeente wel. In dat geval is er een speciale situatie van toepassing en nemen wij op een later moment contact met u op. 
Wanneer ga ik over naar KPN?
Zodra u uw persoonlijke vergelijking tussen uw huidige en nieuwe abonnement heeft ontvangen, heeft u de mogelijkheid om een datum te kiezen waarop de monteur de overstap bij u thuis in orde komt maken. Na het vetrek van de monteur kunt u direct gebruikmaken van de diensten van KPN.
Wat verandert er precies als ik overga naar KPN?
U ontvangt van ons een persoonlijke vergelijking, waarin wij laten zien wat er in uw situatie verandert.
Ik wil bij OnsBrabantNet blijven. Wat als ik niet mee wil naar KPN?
OnsBrabantNet stopt als merk in uw gemeente, waarmee de dienstverlening eindigt. Als er redenen zijn dat u twijfelt over KPN, kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Wij helpen u graag verder. 
Krijg ik een nieuw jaarcontract?
Nee, u krijgt bij de overgang naar KPN geen nieuw jaarcontract. Het contract bij KPN is voor u maandelijks opzegbaar. 
Wat ga ik straks betalen?
Uitgangspunt is dat u een gelijkwaardig abonnement krijgt tegen een gelijkwaardig tarief. U ontvangt een persoonlijke vergelijking waar u de abonnementstarieven kunt vergelijken.
Behoud ik mijn telefoonnummer?
Ja, u kunt maximaal twee telefoonnummers meenemen naar KPN. Telefoonnummers van een eventuele derde en vierde lijn komen te vervallen.
Behoud ik mijn @onsbrabantnet e-mailadres?
Ja, bij uw overgang naar KPN zetten wij uw @onsbrabantnet e-mailadessen (max. 5) en bijbehorende aliassen voor u over naar KPN.
Waar kan ik terecht met vragen tijdens mijn overgang naar KPN?
Totdat u de monteursdatum heeft bevestigd, kunt u met vragen terecht bij OnsBrabantNet via 040 780 7878. Daarna kunt u met vragen contact opnemen met de klantenservice van KPN via 0800-0402.