U bent hier: Service Speciaal voor klanten

Speciaal voor klanten

Gewoon, omdat wij blij met u zijn 

Wij zijn blij met u als klant! Daarom doen wij graag een stapje extra voor u. Hieronder vindt u een overzicht wat wij onder anderen speciaal voor onze klanten doen.

Net dat beetje extra informatie 

Wij vinden het als provider niet alleen belangrijk dat onze diensten goed functioneren. Wij vinden het óók belangrijk dat u op een veilige en verantwoorde manier van onze diensten gebruik kunt maken. In verschillende artikelen geven wij tips. Bekijk onze dossiers: Veiligheid > | Kind & Media > | Wifi > | Social Media >

Ons magazine, de JON 

Regelmatig verschijnt ons magazine, de JON, vernoemd naar onze populaire monteur. Ons magazine staat vol met diverse tips, handige weetjes en de leukste puzzels. We wensen u veel leesplezier!
Bekijk de laatste editie online >

Altijd op de hoogte 

Met onze nieuwsbrief blijft u op de hoogte van de laatste mogelijkheden, acties en nieuws. Ook geeft onze monteur Jon u hier regelmatig tips. Schrijf u hier in als u de nieuwsbrief nog niet ontvangt. 
Meer over de nieuwsbrief >

Zelf regelen via MijnBrabantNet 

Bij OnsBrabantNet krijgt u een eigen persoonlijke online omgeving. Hier kunt u bijvoorbeeld zelf zenderpakketten aan- en uitzetten, uw verbruik en factuur inzien en uw e-mailaccounts beheren. Heeft u nog geen profiel? 
Lees verder hoe u een profiel aanmaakt >

Servicedagen 

Een persoonlijke dienstverlening is waar OnsBrabantNet voor staat. Daarom organiseren wij regelmatig servicedagen waar onze monteurs en klantenservicemedewerkers voor u klaar staan om al uw vragen te beantwoorden en u te voorzien van tips en advies. 
Lees verder >